10 Ağustos 2011 Çarşamba

Yaz Hali


temmuz 2011

Mayıs 2011`den beri kendi kendine giyiniyorsun ve soyunuyorsun. Çorap hariç. Allahtan yazın fazla çorapla işimiz yok. Kış gelince onu da becerirsin.

13 Haziran`dan beri Lulu ile haftada iki saat Çince oynuyorsun, şarkı söylüyorsun, kitap okuyorsun.


Temmuz 2011 başından beri tek başına uyuyorsun.
Çizgi filmden sonra odana gidiyoruz, sana süt yapıyorum, sen `sticky kuyruğum` olarak mutfağa geliyorsun, kapaklı bardağında ve pipetle sütün hazır olunca, koşarak yatağına gidip saklanıyorsun. O kadar cimcimesin ki her zamanki repliğin olan: `tatlı mı? soğusun, beni ara!` yı kendi kendine `soğusun, beni ara!`ya değistirdin. Sonra seni arıyorum, sütünü içiyorsun, bir hikaye okuyorum, bir tane Summertime söylüyorum, sonra 5`er dakika arayla 3 defa öpmeye geliyorum. O arada sen biraz daha kitabın resimlerine bakıyorsun, ikinci öpükten sonra uyumuş oluyorsun. Üçüncü öpücükte , ışığını söndürüyorum….

Ağustos 2011`den beri gece sütüne bal istemiyorsun ve gece süt için uyanmıyorsun.

27 Ağustos`ta yeniden baleye başlayacaksın.



evin balkonunda havuz sefasi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder