16 Kasım 2011 Çarşamba

Başlıksız

Kuzum,
Mavi'yle Turuncu'nun annesi Ayşegül Teyze'n az önce sen doğmadan önce çizip gönderdiği resmi bulduğunu müjdeledi.
Ben de tam son günlerde yaptığın güzel resimleri facebook'a yüklemiş, buraya yüklemeye üşeniyordum ki, üşenmemek gerektiğine karar verdim. Resimlerini bir iki satır eşliğinde buraya koymakla yetiniyorum şimdilik. İlk fırsatta yazacağım.


Üçü senin el yazınla ilk defa yanyana... 15 Kasım 2011



Bu kendi resminmiş. Dudaklarında kırmızı  ruj var, o ruju oraya sürebilmek için dudaklar açık çizildi zaten. Kirpikler pembe rimelle belirginleştirildi, saçlar da seninkiler gibi kahverengi tabii, omuzlarına kadar, seninkiler de bak omuzlarına kadar. Elbiseyi bana çizdirdin, "tuvalet olsun, anne!" diyerek. Mor renkle boyadığın bölüm organlarımızmış. Yalnız tuvaleti rengarenk boyamayı planlamıştın, olmadı. Çünkü çimenleri boyarken kızı havada çizdiğini farkedip, "Olmadı! Çimen dağı boyamak zorunda kalıyorum! Offf yaaaaa!!!! Şu ellerimin yaptığına inanamıyorum, nasıl böyle kötü çizdim?!" diyerek ağlamaya başladın ve böylece resim yarım kaldı.


Bunu okulda çizmişsin. Çok güzel olduğunu düşünüyorum. 
Bir hikaye anlatmadın bununla ilgili olarak.

Sürpriz oyunumuzun resmiymis, okulda çizilmiş. Ve daha sonra kesilerek "heart" şeklinde katlanan bir hale getirilmiş!!!!! =)))
Oyun şöyle: Su sabahları babası duştayken kalkar, kendi kendine ve biraz da annenin yardımıyla yüz yıkar, çiş yapar, giyinir, saçları taranır veeee tekrar yatağa girer.
Üstünü resimdeki gibi ( en soldaki küçümen, etrafı çerçeveli, işte o batti ve görünmediği için küçümen siyah, en sağdaki babası, elini ordan uzatıp battiyi açıyormuş) battiyle örter, görünmez olur. Anne duştan çıkıp giyinmiş olan babaya seslenir: ”Su`yu uyandıramıyorum, hala uyuyor, n`olur bir baksana!”
Babası Su`nun odasına gider, “Hadi kızım!” der, battiyi bir kaldırır, ta-daaaam!!!!! Su aslında hazırdır ve babişko bu işe çok şaşırır tabii!!!!!!
Bu oyun yaklaşık 3 haftadır her sabah oynanmaktadır ve verdiği keyfin etkisiyle okulda empresyonist akım içine dahil edebileceğimiz bu resim yapılmıştır.


Yeni aldığımız boyaların şerefine yapılmış bir resim, ortadaki bir insan kafası olacaktı herhalde ama çiçek çizmeyi ve sağ taraftaki marslı kıza tuvalet giydirmeyi tercih etmiş olmalısın.

Bu da Ayşegül Teyze'nin, sen daha karnımdayken çizdiği resmin. Diğerleriyle birlikte daha önceki blog'a koyamamıştım. Çıktısı Gayrettepe'deki evde girişteki not tahtasına raptiyeliydi ve bir şekilde Türkiye'deki eşyalarımızın içinde kalmış olmalı, dijital kopyasını da bir türlü bulamıyordum.


23 Kasım 2006
Çizen: Ayşegül Budak Borçin (Turuncu'yla Mavi'nin annesi)

Turuncu'yla Mavi'nin asıl isimlerini ve Fethiye'deki keyifli tanışmayı da ilk fırsatta yazacağım, videoları koyacağım, çooook işim var annecim, çok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder