9 Mart 2012 Cuma

Seçmeler (Back To Future)

-Aklıma yapıştıriyim de...
-Gözünü çekemiyor musun?
-Seni tavana kadar özledim.
-Annem sonsuza dek gelmeyecek herhalde.
-Opensana (Açılsana demek istiyor).
-Cuttım (Kestim demek istiyor).
-Anne, alar misin / verer misin?

-(Babasının bacaklarına bakıp) Ben böyle kıllı adamları seviyorum (12 Ağustos 2011-Pekin).

-Sadece yayalara açık bir caddeye yukarıdan bakan restaurantın penceresinden gelip geçenleri uzun uzun seyrettikten sonra: "Baba burada hiç senin gibi güzel adam yok!" (Mart 2011)

-Banyodan sonra giyinirken canı sıkılan Su'ya Anne der ki: "Canikom az sonra bitecek, azıcık katlanman lazım." Su cevap verir: "Tamam ben halı gibi katlanırım" (9 Şubat 2010).

-Yine banyo sonrası sohbetlerden (20 Şubat 2010) Su: "Saçlarımız neden vücudumuza göre daha geç kuruyor?" Bu soruda herhangi bir cinlik yok ama, henüz 3 yaşındaki Su'nun cümleyi aynen böyle kurmuş olması Anne'yi kendisinden geçirir.

-Okulla gidilen ekolojik çiftlik gezisi dönüş yolunda ilk ingilizce cümleler kurulur: "Anne, we cross bridge", "Zoe, do you want apple?" (22 Nisan 2010)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder