27 Mayıs 2016 Cuma

27 Mayıs 2015

Canım Su,
Facebook'ta 4 yıl önce blogun linkini paylaşmışım. Bugün hatırlatınca, hatırladım. Sonra okumaya başladım ve iyi ki yazmışım iyi ki, aaa evet bak bu da vardı, yazmasaydım unutmuştum... diye düşünerek çok sevindim. Dedim ki hadi yarım saatini ayır ve biraz arayı kapat.
Özet yapmayacağım, bugünden notlar düşeceğim hatıra defterine.

1-Seni hala çok seviyorum ;)
2-Sen hala dünyanın en harika kuzususun
3-Annen olduğum için çok mutluyum

Sen bunları zaten biliyorsun değil mi? Cimpirik seni!

İlkokul 3 bitiyor. 17 haziran'da okul kapanacak ve sen 4.sınıf öğrencisi olacaksın. Dün asansörden çıkarken "dişsiiiz" deyince, "anne bana dişsiz deme lütfen, benimle dalga geçiyormuşsun gibi geliyor" dedin.

Küçükken saçımız vücudumuza göre neden daha geç kuruyor diye sormuşsun, yeni dönem sorun da "saçımız ıslanınca neden rengi koyulaşıyor?"

Biraz fotoğraf görmeye ne dersin?

Amcan seni Çiftlikköy'deki at çiftliğine götürdü ve doğumgünü hediyesi olarak bir tur ısmarladı (ben de arada kaynadım) 14 Mayıs 2016

Capuccino (seninki), Bulut (benimki) 

Yalova'da markette deden ve babaannenle. Dedenin koluna girip destek oldun.

16 Mayıs 2016 İstanbul'da bu kez anneanneli doğum günü kutlaması

Stop motion dersi için ürettiğin karakterlerden biri, adını Kurabiye koyalım dedik. 

Evcilik oynarken elime geçen doktorculuk gözlüğü ile komiklik fotosu

Diş hekimi Zeynep Ablanın bir tane çekmek isterken ikincinin de yanında geldiği ziyaret sonrası, uyuşuk üst dudağının yamukluğunu sana gösterme fotosu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder